Stronger
Inspired by the true story, STRONGER stars Jake Gyllenhaal as Jeff Bauman, a working-class Bostonian who was at the 2013 marathon when the bomb blast occurred and he tragically lost both of his legs. After regaining consciousness, Jeff was able to help law enforcement identify one of the bombers, but his own battle had just begun. Jeff's deeply personal journey tests a family's bond and defines a community's pride as he overcomes adversity to become the living embodiment of “Boston Strong.”