Rico to the Rescue
Carpenter Chaos
A couple's plan to build a nursery and main bedroom in their basement is now more than a year past due; the relationship with their contractor has turned nasty; after a failed mediation, Rico brings in his team to get the renovation back on track.
After a fire destroys their home, new parents are emotionally and financially stressed as the relationship with their contractor takes a terrible turn; Rico and his team arrive to help these homeowners with a plan to deliver the right renovation.