Aharen-san wa Hakarenai
When Aharen-san talks, nobody can hear her…unless she stands way too close to their face. So after her socially awkward classmate, Raido, picks up an eraser she drops—and doesn’t mind how close she gets—she wastes no time deciding they’re best friends.
After a wardrobe malfunction, Raido and Aharen prepare for a relay race at their school's athletics festival.
Reina Aharen sits next to Raidō in class; Aharen is not so good at gauging the distance between people.