Play It Cool, Guys
At first glance, these guys look cool and handsome, but are clumsy; despite being so clumsy, these guys never forget to play it cool.
Futami Shun
Futami Shun is a high schooler with good looks who excels at all types of sports; he is a tryhard who hates losing, and he wants to pass off his flubs as intentional.
Mima Takayuki makes silly mistakes a lot; his colleagues say that he's unofficially in charge of soothing everyone because of that.