Black Widows: Wh*res & Hustlers
Malena Pichot and Pilar Gamboa star as two former friends who, in their youth, seduced men to rob them. Years later, the past returns with high heels and blackmail, forcing them to reunite, even though they can't stand each other anymore.
The Reunion
Mica and Maru leave their criminal past and their friendship behind; they are living respectable lives on opposite sides of society; the arrival of an envelope brings them closer together.
The Plan
In exchange for her silence, Paola demands that Maru and Mica drug Romero and hand him over, no questions asked.
After several embarrassing failures, Maru and Mica decide to train two younger girls to seduce Romero; Mica infiltrates the gated community again to steal tranquilizers from Maru's neighbors.
After securing an extension to hand over Romero, Maru and Mica dedicate themselves fully to training the new black widows; the girls at the foundation grow increasingly suspicious of Maru's true intentions.
Maru and Mica infiltrate the home of Gussi's widow to find out more about the businessman; Maru reunites with her mother at her home; Anto and Rocío learn something about Romero that forces them to change their strategy.
Maru deals with suspicions from Maggie and her own mother; Mica finally goes out partying with Antonella; Paola and Raquel try to reconnect; at the beauty salon, everyone devises a new plan to get Romero to sleep.