Fast Layne
Twelve-year-old over-achiever Layne finds her orderly life thrown into a tailspin when she discovers a talking car named "Vin" hidden in a shed. With the help of her eccentric neighbor Zora, Layne embarks on a high-speed adventure filled with bad guys, secret agents and other surprises to unlock the mystery behind Vin's creation.
Mile 1: The Voice in the Shed
Layne Reed's life is perfectly organized until she discovers V.I.N., a talking car with loads of personality, hidden in the shed near her home.
Mile 2: Paid to Drive
Layne and Zora race against time to find the money to replace VIN's control unit before his memory is lost forever.
Despite having just uncovered a big secret, Layne attempts to stay focused on her school campaign event.
Vin tries to pinpoint his purpose; Layne struggles to perform a physical challenge presented by her presidential rival Jasper.
Layne misses VIN when her parents block her from spending time with him, and she's distracted as the school election day nears.