Hawkeye
Clint Barton and Kate Bishop shoot a few arrows and try to avoid becoming the target themselves.
Never Meet Your Heroes
Archer Kate Bishop lands in the middle of a criminal conspiracy, forcing Hawkeye out of retirement.
Clint has to help Kate disentangle herself from the Tracksuit mafia and a real-life murder mystery.
After narrowly escaping the Tracksuits and their daunting leader Maya Lopez, Clint and Kate work together to find answers. With each step they take, however, they find themselves sliding deeper into a rapidly growing criminal conspiracy.
Secrets are revealed about a key suspect in the mystery, while hard truths emerge about Hawkeye and his past. But as Clint and Kate’s partnership finally takes off, their efforts to uncover more of the story result in a stunning and confusing battle against not one, but two opposing forces.
A fallout nearly derails Hawkeye and Kate's partnership, but a discovery changes everything.
Clint and Kate's partnership is tested as they face the consequences of exposing the conspiracy.