Goodbye, Dragon Life
Long ago, the most ancient of divine dragons was slain by a human. It was reborn as Dolan, a man who lives in a quiet village. He befriends Celina, a half-human, half-snake who seeks a partner. But challenges lie ahead that threaten their new bond.
The ancient divine dragon, who has lived for ages, is defeated by a hero; accepting his death, the dragon is reincarnated as Dolan who lives peacefully with his family; when lizards go missing from the nearby swamp, Dolan goes to investigate.
Tensions rise in the village as the surrounding forest seems to be undergoing a change; Dolan volunteers to go investigate.