I Didn't Do It
Life doesn’t always go as planned for twins Lindy and Logan and their three best friends, who always seem to find themselves in a predicament. After each adventure goes absurdly haywire, the five teenagers must somehow try to explain exactly what happened.
Lindy and Logan explain to their parents why their home is covered in foam, how a goat got into their living room and what happened to Mrs. Klasby, their 91-year-old babysitter.
The close-knit pals find themselves at their favorite childhood party station covered in spaghetti sauce.
The five pals think they've made a mistake in befriending the new guy in school so they search for ways to break up with him.
Lindy's brother and their friends are sent on a search about a letter Lindy wrote in third grade.
When Lindy's smoothie creation makes it to the Rumblejuice menu, she sets out to make her drink a bigger splash in Chicago; Garrett goes undercover to solve a popcorn conspiracy at their neighborhood movie theater.