Lakefront Empire
The banker who gave Peggy her first big break in real estate looks for a new luxury home to fit a family overflowing with grandchildren; Cierra's high school friend looks to settle into a lake house that she loves, but she's on a budget.
Peggy has to get creative to find a lakefront dream home for her clients on a condo budget; Cierra's reputation is on the line when she struggles to find an estate for her well-connected buyers who were former clients of her successful parents.
The Farrells reel in a big client with dreams of a risqué resort where privacy is a must; Peggy's client needs a live/work setup for her boat tour business, but the tour runs aground when they make a surprising discovery in the bathroom.
Peggy's hands are full of two interior designers who have big dreams and even bigger opinions.
The broker becomes the client as Jonas and his wife enlist brother Justin to find their dream home.