Small Town Potential
New York's Hudson Valley has something to satisfy any passion, and local real estate agent Davina Thomasula works with builder Kristin Leitheuser to transform the area's affordable houses into beautiful homes that fulfill their clients' lifestyle dreams.
Relocation, Location, Location
A new job has a couple relocating to the Hudson Valley, and they're looking for a house with acreage and room for guests and entertaining; Davina and Kristin find a diamond in the rough and transform it into a contemporary, open-concept dream home.
The Art of the House Search
The Hudson Valley boasts gorgeous, colorful landscapes, vibrant, close-knit communities, and outdoor activities galore, so it's no wonder Anna and Adriana fell in love with the area; Davina and Kristin are happy to help them find their perfect house.
A chef and his wife look to put down roots near family in the Hudson Valley and want a home with a great kitchen and room to grow; Davina and Kristin are challenged with a modest budget and tight spaces to deliver a house that's fun and functional.
An engaged couple is ready to trade their apartment for a cozy house with plenty of land; Davina and Kristin are tasked to find an older home with character.