LEGO Star Wars: All Stars
Following the Freemaker Adventures, new faces team up with iconic heroes Han Solo, Chewbacca, Lando Calrissian, BB-8, and General Leia for adventures that span the Star Wars universe.
The Chase With Han; Escape With Chewbacca
Han Solo and a young mechanic named Pace get wrapped up in an ill-advised scheme to steal from the Empire; a street swindler named Lena joins forces with Chewbacca.
Pace and Lena meet the smoothest mover and shaker in the galaxy, Lando Calrissian; Pace and Lena reunite with Han and Chewie, and encounter a fearsome Zillo Beast.
General Leia gives Moxie Freemaker the task of scouting old Rebel bases to see if they can be used for the Resistance; Moxie, Ka-Pao and Maz are taken to Ord Tellarom by Roger.
With the help of BB-8, Moxie and Ka-Pao rescue Roger; Moxie and team make their contribution to the survival of the Resistance.
Roger tells Han Solo and Chewbacca the story of his birth and numerous deaths during the Clone Wars.