Rocket & Groot
Before becoming Guardians of the Galaxy, Rocket and Groot were bounty hunters trying to get a ship.
Dream Machine
Rocket and Groot find their dream ship in the Broker's junkyard, but encounter one very expensive problem before they can buy it.
A Piece of Cake
In search of easy credits, Rocket and Groot take on what seems like a cute and fuzzy bounty, but it goes horribly wrong.
When his search for a bounty leads to a five-star restaurant, Rocket must defy all odds -- mainly, his personal hygiene.
Rocket's scheme to win a space race gets thwarted by his arch-nemesis, Blackjack O'Hare.
One of Rocket's makeshift repairs leaves Rocket and Groot floating in space, on what might just be their last space walk.
When their newest bounty turns out to be a shapeshifter, Rocket and Groot’s friendship is put to the ultimate test!