Primal Survivor
Rainforest Masters
Hazen Audel joins the Waorani Tribe in the Amazon rainforest and must master the basics of hunting and gathering to stay alive.
Hazen Audel is put to the test by Mongolian Kazakhs as he attempts to survive frigid temperatures and hunt with golden eagles.
Joining elite fishermen in the Solomon Islands, Hazen Audel must determine whether he is brave enough and skilled enough to haul in a shark from a dugout canoe.
Hazen tries to master the skills that have allowed the Inuit to survive in Arctic Canada as he chisels through three feet of ice and learns to build an igloo; then, he must go into ice chambers below the sea to harvest mussels.