Prisoner
Follows a young prison officer transporting a high-value prisoner to testify against his crime syndicate, with their relationship evolving throughout the dangerous journey.
Prison transport officer Amber is thrown into an explosive situation, when her formidable prisoner, Tibor, is hunted by his crime syndicate, who are determined to stop him from testifying against them.
Amber strikes an uneasy alliance with her prisoner to protect her family; as the situation escalates, Tibor drags her to a drug den, where she sees him kill without hesitation.
When their driver sells them out, Amber withholds Tibor's lifesaving medication to find out her family's location.
Amber reunites with her family while Tibor faces his mother; Olly's actions put them all in danger.
Forced to abandon her wounded husband, Amber asks Tibor to help save Mia; they join the prison transport team, where they learn the terrifying truth of Pegasus' plan.
Amber's plan to get Tibor to court is put in jeopardy as a game of cat and mouse unfolds across London; the fate of her family becomes paramount.