Sofia the First: Royal Magic
Welcome to Charmswell
It's Sofia's first day of royal magic school, and she teams up with new friends to win a race and gets a magical visit from Rapunzel.
Abracadazzle; Show and Spell
Sofia joins a magical challenge against students from the other castles; Layla tries a levitation spell but instead reveals her ability to sprout butterfly wings.
Sofía and Layla co-captain a magical parade, but they can't agree on anything; Zane uses magic to improve his dance moves, but when the charm becomes a curse, Sofia helps solve it.
Camila wants to be Cedric's apprentice but causes chaos with advanced spells; Sofia is paired up with Zane's sister Zaria for a tri-castle activity, but they have nothing in common.
While on a family picnic, Amber wants to prove she's just as amazing as Sofia; when Layla meets Sofia's siblings, Amber and James, she goes to great lengths to impress them.