Meet the Pickles: The Making of "Win or Lose"
"Meet the Pickles: The Making of 'Win or Lose'" offers an inside look at how Pixar brought its first long-form original series, "Win or Lose," to life. The behind-the-scenes documentary showcases how a small and scrappy filmmaking team pioneered this first-of-its-kind project for Pixar, drawing from their own personal experiences to help make this creatively ambitious and stylistically unique series that follows a middle-school softball team, the Pickles, in the week leading up to the big championship game.