How to Be a Latin Lover
Maximo gets the surprise of his life when his wealthy, 80-year-old wife dumps him for a younger car salesman. Forced out of his mansion, he must now move in with his estranged sister Sara and her nerdy but adorable son Hugo. Anxious to return to the lap of luxury, Maximo hatches a scheme to seduce a widowed billionaire and live the high life once again.