Bloodsport
U.S. soldier Frank Dux (Jean-Claude Van Damme) has come to Hong Kong to be accepted into the Kumite, a highly secret and extremely violent martial-arts competition. While trying to gain access into the underground world of clandestine fighters, he also has to avoid military officers who consider him to be AWOL. After enduring a difficult training and beginning a romance with journalist Janice Kent (Leah Ayres), Frank is given the opportunity to fight. But can he survive?