Freud's Last Session
The year is 1939, and the world is on the brink of war. Two of the greatest minds of the twentieth century, Sigmund Freud (Anthony Hopkins) and C.S Lewis (Matthew Goode) engage in a fiery debate over the future of mankind and the existence of God.