Ivanhoe
Swashbuckling star Robert Taylor stars with Academy Award winner Elizabeth Taylor in Sir Walter Scott's epic tale of medieval honor, romance and chivalry--Ivanhoe. 1194. King Richard the Lion Hearted is being held for ransom by the King of Austria, and his evil brother, John, conspires to take the throne. But while Robin of Locksley fights as Robin Hood, another man, Ivanhoe (Taylor), risks everything for his king--and for the honor of Rebecca (Taylor), the woman he loves.