RED
After surviving an assault from a squad of hit men, retired CIA agent Frank Moses (Bruce Willis) reassembles his old team for an all-out war. Frank reunites with old Joe (Morgan Freeman), crazy Marvin (John Malkovich) and wily Victoria (Helen Mirren) to uncover a massive conspiracy that threatens their lives. Only their expert training will allow them to survive a near-impossible mission -- breaking into CIA headquarters.