Robin and Marian
Long after their original adventures in Sherwood Forest, Robin Hood (Sean Connery) and his trusty sidekick, Little John (Nicol Williamson), fight alongside Richard the Lion-Heart (Richard Harris) in France. After Richard dies in battle, the pair revisit Sherwood, where Robin learns that his beloved Maid Marian (Audrey Hepburn) serves as mother superior at a nearby convent. When the Sheriff of Nottingham (Robert Shaw) orders her arrest by royal edict, Robin faces his old nemesis one last time.