Scream 7
Ghostface returns with a vengeance — and this time it’s personal. Sidney Prescott (Neve Campbell) has built a quiet life with her family, far from the horrors that once defined her. But when Sidney’s daughter (Isabel May) becomes his next target, her worst fears become reality. Forced to face the nightmare she thought was buried, Sidney launches a relentless fight to protect her family.