Scream VI
The four survivors from the most recent Woodsboro Ghostface killings have moved to New York City for a fresh start. Just as they begin to feel a sense of normalcy, they receive that infamous call. Ghostface is more brutal and relentless than ever and will stop at nothing to hunt them down.