Wolf Pack
When the security company established by Lao Diao was performing a mission overseas, they learn of a plan by terrorists to destroy gas pipelines thereby setting off an energy crisis. Lao Diao leads a team of 7 counter-terrorism elites that include Ke Tong and Monster to Kuli country with a goal of ensuring the safety of Chinese representative Qu Feng. They vow to crush the enemy's conspiracy and resolve the crisis within 36 hours to protect the international interests of the motherland.