Bargain Block
Desert Modern and Mid-Century Museum
A very tight budget threatens to limit the creative genius of Keith and Evan as they tackle their first home renovations on a new block.
Dormer and Palm
With one house collapsing and the other a broken shell, Keith and Evan have their renovation powers put to the test; the Dormer House classes up the block with gold, glamour and glitz, while the Palm House blossoms into an island getaway.
Not everything goes to plan when Keith Bynum and Evan Thomas think they've caught a break with their next homes; Keith attempts an offbeat design with his all-wood White Box house; Shea helps sell a cozy cottage that's out of their comp zone.
Evan and Keith hit some roadblocks on a house with hidden plumbing issues and another home with a fallen tree on its roof; Keith's mind spins in all directions as he transforms these problem properties into a peaceful haven and a bold masterpiece.
Evan and Keith work on restoring a hoarder's den and a house of mirrors; throwing caution to the wind, Evan and Keith create a stunning safari-themed interior for one, but an unexpected client shakes up their country getaway plan for the second.
Keith and Evan count every penny while they revamp a house with an outdated camper; they need some ingenuity to bring their clean farmhouse and geometric schoolhouse designs to life.