Flip or Flop
A Deceiving Deal
Tarek and Christina see an opportunity to purchase a three-bedroom house in Whittier, Calif. For a low price because the seller is looking to unload it quickly, and it's still tenant occupied.
Switching Rooms
Tarek and Christina are contacted by a homeowner wanting to sell their four-bedroom home in Garden Grove, Calif., but they find the layout strange and question whether it's actually a four-bedroom house at all.
Tarek and Christina head to Anaheim, Calif., to a home that appears to be in good shape and already has some renovations completed, but the owner doesn't know how much they want to sell it for.
Tarek and Christina check out a three-bedroom, two-bathroom home in Garden Grove, Calif. that is dirty with a mosquito-infested pool but has the potential to be charming.
Tarek gets a lead on a house in Diamond Bar, Calif., and asks Christina to meet him to view the property; Tarek rushes off for a date, however, and Christina relentlessly pokes fun at him, leading to a blowout.