Beachfront Bargain Hunt: Renovation
Families tackle the tough job of transforming their new vacation properties into relaxing getaways. With a little imagination and a lot of muscle, they’ll turn their affordable beach home into a vacation oasis.
A real estate investor is looking to renovate an outdated property steps from the beach, and pack it with amenities to turn it into a prime Myrtle Beach, S.C., vacation destination that stands out from all the other rentals.