Bosch: Legacy
Harry Bosch embarks on the next chapter of his career and finds himself working with onetime enemy, Honey Chandler.
The Wrong Side of Goodbye
Whitney Vance reaches out to retired detective Harry Bosch, now a private investigator; Money Chandler teams up with Bosch to rectify injustice against her; rookie cop Maddie Bosch deals with a hard training officer.
Pumped
Honey defends a homeless man accused of murder; Bosch digs into Carl Rogers and Vance's past; Maddie and her training officer face their first caper.
Bosch and Chandler run into Russian organized crime connections while following Carl Rogers; Maddie faces the realities of her job in Thai Town.
Powerful forces watch Bosch's every move as he learns more about Vance's past; Carl Rogers makes a new plan; Chandler defends against wrongful arrest; Maddie feels the emotional toll of her work.
Rogers stays in a safe house after his operation is blown up; Maddie faces every cop's biggest fear.