Coin Digger
In 2019, a young group of people try to overthrow the old world of finance and assert their control using cryptocurrency.
Trin, a real estate billionaire, is among the early adopters of cryptocurrency in Thailand; an MIT student seeks help to build a cryptocurrency platform.
Grandiva's start is tumultuous; Get's older brother's connection, Ice, causes Bank to meet Trin, who Bank hopes will be the main investor for his platform; but is not that simple, because both Trin and Bank seem to have some plans.
Ann, Bank's former coding teacher is exposed; Grandiva's source code is stolen; Bank's team has to start all over again.
The bank's team pivots to DeFi (Decentralized finance). Bitbull unveils Joe, an amulet collector turned cryptocurrency expert and Trin's right-hand man, suffers humiliation on a televised show. Bank's rapport with his team frays. When Bank's old flame returns, Jane grapples with her feelings.
Ares, the Bank's new platform, thrives, but Jane falls ill in exchange. As Trin progresses with his plan to control Thailand's cryptocurrency, Jane sensitively asks the Bank about their next steps.