Rencana Besar
Following a theft of 17 billion dollars, an investigation uncovers a deeper conspiracy, revealing the imminent collapse of a bank linked to the currency crisis of 1998 and the imminent presidential inauguration.
Demolish
Universal Bank of Indonesia loses 17 billion in funds; the trust of its customers is at stake; the Cyber Police are deployed to investigate the theft carried out through hacking the bank's system.
Vote of No Confidence
A few months before the loss of the 17 billion, bank employees demonstrate, demanding fair wages; the bank's top executives repress them.
Rifad and Ayumi find irregularities in the bank's financial reports; they recruit Reza, a hacker, to investigate further; they discover something far more dangerous.
To expose the disgrace of UBI bank, Rifad, Reza and Ayumi need one more person; Amanda, an influencer with a cyber army, joins the team.
The corruption case at UBI bank is no longer just an internal bank issue, but becomes a national issue; massive withdrawals occur, reminiscent of the 1998 monetary crisis; the bank commissioner's corruption is exposed.
The corruption case of a bank commissioner who runs for president prompts the people to act to stop him; a major revolution is about to happen.