Fright Club
Jack Osbourne and the Ghost Brothers -- Dalen Spratt, Marcus Harvey and Juwan Mass -- compete to freak each other out with creepy paranormal footage.
Jack and the Ghost Brothers get close to a cursed prop from a classic horror film.