Ghost Brothers
Dalen, Juwan and Marcus are best friends, fraternity brothers and the premier ghost hunting team in Atlanta. Join the Ghost Brothers, as their team of family, friends and paranormal experts investigate some of America’s most haunted locations.
Magnolia Plantation
The Magnolia Plantation in Derry, Louisiana, entices the Ghost Brothers to investigate claims of deceased slaves still practicing voodoo in the afterlife.
The Allen House
A love triangle and a jilted woman's suicide that took place in the house in 1949 are the source of apparitions at the Allen House in Monticello, Arkansas.
Prospect Place, in Trinway, Ohio, was once a stop on the Underground Railroad. This historic mansion lures the crew to find out if an evil entity still resides on the property.
The Delta Queen, a historic riverboat relocated to Houma, Louisiana for extensive renovations, sets off paranormal activity.
The Ghost Brothers decipher if there is a link between the past murders and suicides and the present continued paranormal activity.
The Ghost Brothers head to Washington, Ga., to try to solve the mysterious haunting of The Fitzpatrick Hotel, which sits upon a grave site.