Miraculous Brothers
Dong-joo’s life changes after hitting a mysterious boy with his car. Amidst the chaos, a manuscript in the boy's bag leads Dong-joo toward an unexpected path of fame and secrets.
The mysterious boy wakes up with no memory but possesses supernatural powers. As Dong-joo’s novel becomes a sensation, he realizes the boy’s special gift might be linked to a real crime.
Kang San struggles to control his ability to feel others' pain. Dong-joo begins to panic as the similarities between his book and a cold case attract unwanted attention from the police.