Paranormal Lockdown
Paranormal all-star Nick Groff & seasoned ghost hunter Katrina Weidman, confine themselves in America’s most terrifying places for an unprecedented 72 hours.
Old Sweet Springs
Nick and Katrina submerge themselves among the spirits of West Virginia's Old Sweet Springs Resort to see what lurks beneath the surface of the once-idyllic retreat.
Wildwood Sanitarium
Nick and Katrina go to Wildwood Sanitarium; after its conversion into apartments, tenants report an unnerving male presence and furniture being rearranged.
An unknown spirit lurks in the empty hallways of Ohio's Higginsport School; evidence points to darker haunting caused by recent deaths on the property.
Nick and Katrina use high-tech equipment to face down the dark spirits in one of America's most notorious haunted hotspots - Bobby Mackey's Music World.
After Nick and Katrina found human bones in their first lockdown at the Monroe House, they thought the case was closed; now they return to explore further.
Nick and Katrina are in the historic Jim Beam Distillery, exploring employee claims that bourbon is not the only spirit locked inside its huge warehouse.