Silicon Valley
From HBO and the offbeat mind of Mike Judge ('Office Space') comes this comedy series set in the world of Silicon Valley's tech start-ups. In each episode, the show follows introverted programmer Richard and his pals who are going nowhere fast--until his website's unique search algorithm becomes the subject of an extreme bidding war.
The Cap Table
Richard and Erlich discover that they must deliver a viable business plan; Gilfoyle and Dinesh prove to be essential to the company.
Richard must negotiate when he discovers the name "Pied Piper" is already registered to a sprinkler company; Erlich tries to come up with a new company name; Peter Gregory becomes elusive.
While at a party, Richard promises to make Erlich a board member; Big Head finds others who have made careers out of doing nothing; Richard struggles to put Pied Piper's vision into words.
Erlich convinces a graffiti artist to create Pied Piper's logo; Jared works to make the company more efficient; Richard learns that he has eight weeks to prepare for a live demonstration.
Richard feels threatened when the team hires a hacker; Jared seeks Peter Gregory's signature; Erlich and Dinesh compete for the attention of Gilfoyle's girlfriend; Dinesh faces a sexual dilemma.