The Righteous Gemstones
The Righteous Gemstones 01
After returning from a baptism marathon in China with his father and brother, Jesse Gemstone receives a video from blackmailers looking to ruin his reputation.
Is This the Man Who Made the Earth Tremble
After discovering Amber, Pontius and Abraham discussing an estranged family member, Jesse and his friends try to acquire surveillance footage that could explain the strange events from the previous night.
They Are Weak, But He Is Strong
Aimee-Leigh's elderly brother Baby Billy returns to the Gemstone ministry; Jesse closes ranks on his co-conspirators to discover the identity of his blackmailers.
Judy and Martin take Gideon behind the scenes of the Gemstone enterprise; Eli tasks Kelvin with doing a satanic sweep for Dot, the rebellious teen daughter of the church's biggest donors; Chad's wife finds some disturbing emails.
In 1989, young Jesse, Judy and Baby Billy learn that Aimee-Leigh is pregnant and deal with the news in their own unique way; Eli looks to grow his family's prospects.
Judy considers Baby Billy's offer to help guide her career; Jesse procures key evidence he hopes will lead to the blackmailers.