The Chair Company
After an embarrassing incident at work, a man (Robinson) finds himself investigating a far-reaching conspiracy.
Life Goes by Too F**King Fast, It Really Does
After an embarrassing incident at work, Ron Trosper tries to solve the problem and finds himself investigating a conspiracy.
New Blood. There's 5 Rons Now
Ron aids in Natalie's wedding preparation and continues to try to solve the problem.
After an unnerving encounter, Ron installs a security system at his house and doubles down on his pursuit.
While developing a new hypothesis, Ron finds himself at the center of a series of confusing encounters.