Fastest Man Alive
Barry experiences a setback while pursuing robbers; Joe is upset with Barry for taking the law into his own hands; Iris becomes more intrigued by the "red streak."
The Flash faces a new meta-human named Tony (guest star Greg Finley)who can turn himself into girded steel at will. While Dr. Wells and Caitlin are concerned about Barry's safety, Cisco comes up with a plan to take Tony (aka DC Comic villain Girder) down. Meanwhile, Iris's blog on The Flash gets her into trouble, and Eddie witnesses Tony's abilities firsthand and begins to ask questions that Joe doesn't want answered. Joe asks Dr. Wells to help him solve Nora Allen's murder.