James Gandolfini stars in this acclaimed series as Tony Soprano, a husband and mob boss whose professional and private strains often land him in the office of his therapist. The ensemble cast includes Lorraine Bracco as his doctor, Edie Falco as his long-suffering wife, Michael Imperioli as his nephew, and Dominic Chianese as his uncle.
New Jersey mafioso Tony Soprano seeks psychiatric help from a doctor after experiencing anxiety attacks, giving her details about his relatives and their problems.
Tony and Uncle Junior are about to get involved in a family power struggle; Tony's mother agrees to live in a retirement community.
Christopher discovers Brendan; Meadow tells her brother the truth about their father; Jackie dies, leaving Tony with a tough decision.
Tony meets up with an old friend while taking his daughter on a college tour; Father Phil visits Carmela.
Tony suggests that Uncle Junior be made the new boss; Tony's therapy causes problems with his sex life; the family gathers to celebrate Uncle Junior's new position.