Totally Spies
Sam, Alex and Clover are three typical high school girls and are, of course, the best of friends. But when they inadvertently stop an international crime in their very own mall, their lives are suddenly changed forever.
A cybervillain unleashes giant versions of the game's digital creepy crawlies across Singapore, landing the spies deep in cyber-slime.