When the Weather Is Fine
Tired of life in Seoul, Hae-won returns to her hometown, Bukhyeon, where she reunites with her former classmate Eun-seob.
Hae-won starts working part-time at Eun-seob's cozy bookstore. Memories of their shared past slowly begin to resurface.