Daredevil
Attorney Matt Murdock is blind, but his other four senses function with superhuman sharpness. By day, Murdock represents the downtrodden. At night, he is Daredevil, a masked vigilante, a relentless avenger of justice. When Wilson Fisk hires Bullseye to kill Daredevil, Murdock must rely on his own senses and search out the conspirators against justice, which may include his own girlfriend, Elektra.