Ghost Rider
Comic-book adventure about a stunt motorcyclist tricked into making a pact with Mephistopheles. The rider can only escape doing the demon's bidding if he agrees to battle the dark lord's son. To this end, he assumes the identity of the supernatural Ghost Rider, a terrifying night-time vigilante with a flaming skull.