Kidnap
One peaceful afternoon in the park spirals into a living nightmare for a single mother Karla (Halle Berry) as she spots her son being dragged off by a stranger. With no time to spare waiting for the police, she jumps into her car and risks everything to chase down the kidnappers. In a desperate, high-speed pursuit, Karla must summon every ounce of courage to rescue her child.