The Call
In this heart-pounding, edge-of-your-seat thriller, veteran 911 operator Jordan (Halle Berry) takes a life-altering call from a teenage girl (Abigail Breslin) who has been kidnapped and thrown into the trunk of a madman's car. But with the clock ticking, Jordan soon realizes she must confront a killer from her past in order to save the girl's life and put an end to a serial killer's haunting rampage.