Cleaner
Crime thriller starring Samuel L. Jackson as Tom Cutler, a former cop who now works as a professional crime scene cleaner. When he's called to sanitize a suburban home after what appears to be a routine homicide, Tom later discovers that the crime may not have been reported, and he may have unknowingly helped cover up a murder.