Sugar
Colin Farrell is John Sugar, a dashing private eye navigating the dark corners of sunny LA. Though he sees only the good in humanity, Sugar is haunted by a secret too dangerous to expose.
After solving a case in Japan, private eye John Sugar returns to LA to help find a missing woman with ties to a Hollywood legend.
These People, These Places
Sugar suspects Melanie’s not telling the full story. Meanwhile, he and Ruby may not be the only ones looking into the mysterious body in Olivia’s trunk.
Melanie and Sugar get caught in a dicey situation—and make a new enemy. Sugar reunites with old friends, but he senses some are keeping secrets.
Melanie gets a surprise visit that unleashes Sugar’s dark side. Ruby receives chilling guidance from a colleague. Davy makes a tragic decision.
Sugar thinks he’s made a break in the case. When a double cross forces him to do the unthinkable, he turns to Melanie and Henry for help.