Puffins: Shorts Collection 44
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 44: The treasure eating fish, Polar Kong, Mini-Puffins, The early bird gets the worm The treasure eating fish: Didi is busy taking pictures at the dock, but unfortunately trips and drops her cell phone into the sea. Meanwhile, Otto tries to catch a big, beautiful fish. Polar Kong: Didi chances upon a frightening creature: a gigantic brown bear who lives hidden inside a cave... Mini-puffins: Tic discovers the existence of a civilization of tiny Puffins and makes friends with them, soon becoming their pet. The early bird gets the worm: Otto is ice fishing, but the four Puffins interfere with him to rescue a little minnow.